Subject: FW: Puurmani bussijaama ja selle lähiümbruse arendamine
From: Herkki Rõõm <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Mon, 30 Sep 2024 10:26:53 +0300

Tere,

Palun registreerida

Parimat,

Herkki Rõõm

From: Raul Tammela <[email-masked]>
Sent: Monday, September 30, 2024 10:25 AM
To: Herkki Rõõm <[email-masked]>
Subject: FW: Puurmani bussijaama ja selle lähiümbruse arendamine

Tere

Saadan edasi materjali.

Raul Tammela

Liikluskorraldaja

Korrashoiu ja liikluskorralduse üksus

+372 525 6117

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

From: Kristi Klaos <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Saturday, September 28, 2024 12:15 PM
To: Raul Tammela <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Cc: Janar Taal <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >; Tarvi Saarse 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: Puurmani bussijaama ja selle lähiümbruse arendamine

Tere!

Põltsamaa vald soovib uuendada Puurmani bussijaama ja selle lähiümbrust.

Teemaga on tänaseks tegeletud juba paar aastat ning nüüd on soov ja vajadus 
käesoleva aasta lõpuks (nov-ks) projektlahendused põhiprojektistaadiumis 
valmis saada, et investeeringuks saaks kaasata toetusrahasid.

Bussijaama lähiala projekteerimistöid teeb AB Artes Terrae 
maastikuarhitektuuribüroo. Projektlahendus manuses.

Bussijaama projekteerib Hirvesoo Arhitektuuribüroo OÜ. Uudisnupp valla 
kodulehelt koos eskiislahenduse visuaalidega: 
<https://www.poltsamaa.ee/et/uudised-ja-teated/-/asset_publisher/ZvCd0j31HHMm/content/id/41156964?redirect=https%3A%2F%2Fwww.poltsamaa.ee> 
Puurmani bussijaama projekteerimiseks sõlmiti leping - Uudised ja teated - 
Põltsamaa vald (poltsamaa.ee).

Eeltoodust aga küsimused:

*	Kas on soovitusi, kuidas sujuks projektide kooskõlastamine 
Transpordiametiga?
*	Kas on piisav ja sobilik kui bussijaama lähiala lahenduse projekteerivad 
maastikuarhitektid või on siinkohal ametil muid nõudeid?

Tagasisidet paludes!

Heade soovidega,

Kristi Klaos

Arendusjuht

Põltsamaa Vallavara OÜ
 <mailto:[email-masked]> [email-masked]  | +372 529 
4510

 <http://www.poltsamaaloss.ee/> www.poltsamaaloss.ee

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.